Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja – 2energy.si

Ti pogoji poslovanja veljajo za nakupe v spletni trgovini www.2energy.si ter natančno opredeljujejo in določajo pravice in obveznosti prodajalca in kupca. Kot taki so sestavni del kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem.

Vsa pogodbena razmerja med prodajalcem in kupcem s stalnim prebivališčem ali sedežem v Slovaški republiki se sklepajo v skladu s pravnim redom Slovaške republike. Če je pogodbena stranka potrošnik v smislu 4. odst. 52 čl. zakona št. 40/1964 Ur. l., Civilnega zakonika, vključno s spremembami (»Civilni zakonik«), ureja pogodbena razmerja, ki niso urejena s poslovnimi pogoji, Civilni zakonik, zakon št. 250/2007 Ur. l. o varstvu potrošnikov, vključno s spremembami (»Zakon o varstvu potrošnikov«) in Zakon št. 102/2014 Ur. l. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo, ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca (»Zakon o varstvu potrošnikov pri sklepanju pogodb na daljavo«). Če je pogodbena stranka podjetnik, pogodbena razmerja, ki ne urejajo pogojev poslovanja, ureja zakon št. 513/1991 Ur. l. poslovni zakonik, vključno s spremembami (»Poslovni zakonik«).

Kontaktni podatki prodajalca:

e-mail: 2energy.si, telefonska številka: +38 617 774 133

Naslov za dostavo pošiljk: 
2energy.si – B-commerce Group, Trzaska cesta 43, 2000 Maribor, Slovenija

Nadzor nad spoštovanjem zakonodaje izvaja slovaška trgovinska inšpekcija »SOI«:
Naziv in naslov pregledovalnega ali nadzornega organa, ki je predmet dejavnosti ponudnika storitev:
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, Odbor výkonu dozoru

I. člen

Definicije

  1. Prodajalec je trgovsko podjetje B-commerce Group, s. r. o., s sedežem na naslovu Duklianska 16,  085 01 Bardejov, Slovenská republika, Davčna št.: 52693651, davčna št.: 2121115601, Davčna št. za DDV: SK2121115601, registrirano v poslovnem registru, ki ga vodi okrožno sodišče v Prešovu, oddelek: Sro, Številka vloge: 38488/P. Naslov prodajalca za vračilo blaga ali uveljavljanje reklamacije ali odgovornosti je: B-commerce Group, Duklianska 16, 085 01 Bardejov.
  2. Kupec je stranka spletne trgovine www.2energy.si.
  3. Potrošnik je kupec – fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju pogodbe ne deluje v okviru svoje trgovske ali druge poslovne dejavnosti, kupuje izdelke za osebno rabo ali za potrebe članov svojega gospodinjstva in mu blago ne služi za opravljanje njegovega dela, poklica ali posla.
  4. Podjetnik je kupec, ki kupi izdelke z namenom poslovanja s temi izdelki. Podjetnik te pogoje upošteva v delu, v katerem se nanašajo nanj in na gospodarski zakonik.
  5. Blago tvorijo izdelki e-trgovine na spletni strani prodajalca.
  6. Kupoprodajna pogodba je pogodba, sklenjena na podlagi pravilno izpolnjenega naročila, poslanega preko E-trgovine in je sklenjena v trenutku, ko kupec od prodajalca prejme potrditev naročila.
  7. Nakupna cena je finančni znesek za blago.
  8. Cena dostave je finančni znesek, ki ga plača kupec za dostavo blaga, vključno s ceno pakiranja blaga.
  9. Skupna cena ali cena je vsota nakupne cene in cene dostave.
  10. Dostavljalec je kurirska služba ali drugo transportno podjetje, ki zagotavlja dostavo blaga do kupca.

II. člen

Pogoji dostave in plačila

  1. Blago se prodaja po prikazanih vzorcih, katalogih, tipskih listih in vzorčnih knjigah prodajalca, ki se nahajajo na spletni strani elektronske trgovine prodajalca.
  2. Prodajalec je dolžan izpolniti naročilo kupca in blago dostaviti kupcu v roku 90 dni (blago po meri) od prodajalčevega prevzema naročila kupca; kupec ta dobavni rok sprejme brez zadržkov.
  3. Kupec je dolžan blago prevzeti na mestu, ki ga je prodajalec navedel ob prevzemu naročila kupca. V primeru, da kupec brez predhodnega pisnega odstopa od pogodbe ne prevzame blaga v petih delovnih dneh po preteku roka, določenega v kupoprodajni pogodbi, t.j. zavezujoč prevzem, daje prodajalcu pravico zahtevati odškodnino za nastalo škodo v višini dejanskih stroškov poskusa neuspešne dostave naročila. Po poteku petih delovnih dni od dneva, ko je bil kupec dolžan blago prevzeti, ima prodajalec pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe in blago prodati tretji osebi.
  4. Prodajalec ima pravico pozvati kupca, da prevzame blago pred iztekom roka, dogovorjenega s kupoprodajno pogodbo.
  5. Barvni prikaz blaga na monitorju morda ne bo popolnoma ustrezal dejanskim barvnim odtenkom, kot jih bo kupec dejansko zaznaval. Prikaz barvnih odtenkov je med drugim odvisen od kakovosti zaslona monitorja, oz. druge prikazovalne napravo, ki jo uporabljate.
  6. Kraj dostave blaga je kraj, ki ga je prodajalec navedel ob prevzemu naročila, razen če se pogodbeni stranki v kupoprodajni pogodbi ne dogovorita drugače.
  7. V primeru, da prodajalec blago dostavi kupcu na kraj, ki ga kupec določi v kupoprodajni pogodbi, je kupec dolžan blago prevzeti osebno oziroma zagotoviti, da blago prevzame oseba, ki jo on pooblasti za primer njegove odsotnosti, za prevzem v kupoprodajni pogodbi določenega blaga in podpiše primopredajni zapisnik blaga. Tretja oseba, pooblaščena za prevzem blaga, navedena v kupoprodajni pogodbi, je dolžna prodajalcu predložiti izvirnik ali kopijo kupoprodajne pogodbe ter dokazilo o plačilu blaga in pisno pooblastilo. Če je zaradi odsotnosti kupca na kraju, določenem v kupoprodajni pogodbi, potrebna ponovna dobava blaga, bo vse nastale stroške kril kupec, še posebej ponovno dostavo blaga na kraj, določen v kupoprodajni pogodbi.
  8. Kupec ima pravico pregledati pošiljko blaga in embalažo takoj ob dostavi. Če kupec ugotovi, da je blago ali embalaža blaga mehansko poškodovana ali blago ni kompletno, je dolžan o tem obvestiti dostavljalca/kurirja in v njegovi prisotnosti preveriti stanje blaga.
  9. Ob dostavi pošiljke s strani dostavljalca, v primeru odkritja zlomljene, nepopolne ali poškodovane embalaže, poškodbe z izgubo vsebine, priporočamo, da blaga ne prevzamete, ali pa se obrnete neposredno na dostavljalca na kraju samem z evidentiranjem škode. V primeru prevzema in ugotovitve razbite ali poškodovane embalaže, poškodbe z izgubo vsebine vas prosimo, da dogodek prijavite najkasneje v 24 urah po prevzemu blaga ali pošiljke. Za prijavo škode potrebujete poškodovano blago, embalažo pošiljke z blagom in dokazilo o prejemu pošiljke (blaga), potrdilo o prejemu – račun. O prijavi in ​​pisanju škodne prijave je potrebno obvestiti na e-mail: info@2energy.si.

Zapisnik o obsegu in naravi poškodbe oziroma nepopolnosti blaga mora za kupca sestaviti uslužbenec dostavne službe, ki s tem potrjuje njegovo pravilnost. Na podlagi tako sestavljenega in izročenega zapisnika prodajalcu lahko prodajalec po sklenitvi škodnega dogodka z dostavbo službo zagotovi odpravo pomanjkljivosti blaga, popust na blago in v primeru nepopravljivih napak na blagu, kupcu dostavi novo blago.

  1. Reklamacije mehanskih poškodb na izdelku, ki ob prevzemu pošiljke niso bile vidne, je potrebno uveljavljati takoj po prejemu pošiljke, najkasneje pa v 24 urah od prevzema blaga. Dokazati je treba, da mehanske poškodbe niso bile možne, tudi ob temeljitem pregledu blaga in njegove embalaže po 8. In 9. točki v poglavju Dobavni in plačilni pogoji. Reklamacije iz naslova naknadno odkritih napak tako poškodovanega blaga je mogoče uveljavljati, če se dokaže, da je imelo blago reklamirane napake že ob prevzemu od dostavljalca.
  2. Kupec ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe, prodajalec pa je kupcu dolžan vrniti že plačani del kupnine tudi v primeru, ko blago s strani prodajalca ni dostavljeno v roku 14 dni od izteka roka za dobavo blaga iz 2. točke tega dela pogojev.
  3. Kupec bo za vsako pošiljko prejel račun po e-mailu ali pa bo ta priložen izdelku.
  4. Načini plačila:
  • S plačilno kartico preko interneta,
  • Plačilo po povzetju,
  • Plačilo na bančni račun.
  1. Plačilo po predračunu z bančnim nakazilom: Če se odločite za plačilo s klasičnim bančnim nakazilom, vam bomo navodila za plačilo samodejno poslali na vaš e-mail. Naš avtomatiziran sistem vedno izvede to dejanje naslednji delovni dan. Pri plačilu vnaprej z bančnim nakazilom lahko datum plačila vpliva na datum dostave. Nujno je, da je znesek nakazan na naš račun najkasneje v petih delovnih dneh po potrditvi naročila, sicer se naročilo lahko šteje za preklicano.

III. člen

Kupoprodajna pogodba

  1.  Naročilo kupca je osnutek kupoprodajne pogodbe, sama kupoprodajna pogodba pa je sklenjena v trenutku vročitve zavezujočega soglasja prodajalca z osnutkom kupoprodajne pogodbe v obliki e-maila, poslanega na e-mail naslov, ki ga v naročilu navede kupec. Dostavo naročila kupca prodajalec takoj potrdi po e-mailu na e-mail naslov kupca, ki ga je kupec navedel v naročilu, kar pa ne pomeni, da je prodajalec naročilo sprejel in da je kupoprodajna pogodba sklenjena.
  2. Z oddanim naročilom kupec potrjuje, da je seznanjen s temi pogoji poslovanja, vključno s postopkom reklamacije, in da se z njimi strinja. Nadalje kupec s pošiljanjem naročila potrjuje, da je naročilo povezano z obveznostjo plačila. Kupec je z oddajo naročila dovolj seznanjen s temi pogoji poslovanja pred postopkom reklamacije ter ima možnost seznanitve z njimi. V zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe kupec ne bi smel imeti stroškov za uporabo komunikacijskih sredstev na daljavo in kupec nima zadržkov glede njihove uporabe.
  3. Prodajalec si pridržuje pravico, da ne sklene kupoprodajne pogodbe v naslednjih primerih:
    • Blago ni na zalogi – v primeru, da blaga, ki ga je naročil kupec, ni več na zalogi, bo prodajalec kupcu predlagal alternativno rešitev v obliki dostave drugega blaga. Če se kupec ne strinja s spremembo naročila, se naročilo samodejno prekine.
    • Lažno naročilo – naročilo je označeno kot lažno, če vsebuje nesmiselne podatke (če dostava ni mogoča), naslovnik zanj ne ve (neumne šale) ali se z njim ne strinja (v primeru verifikacije naročila). V tem primeru bo prodajalec skušal stopiti v stik s kupcem po e-mailu ali telefonu in razjasniti situacijo.
    • Blago se ne proizvaja ali dobavlja več ali pa se je cena dobavitelja blaga bistveno spremenila.
  1. V primeru da kupoprodajna pogodba ni sklenjena, ko je kupec že plačal del ali celotno kupnino, bo ta znesek nakazan nazaj na njegov račun ali naslov najkasneje v 10 delovnih dneh od obvestila o nesklenitvi kupoprodajne pogodbe.
  2. V primeru spremembe naročila je spremenjeno naročilo zavezujoče za obe pogodbeni stranki v trenutku potrditve spremembe naročila s strani prodajalca. Prodajalec ni dolžan sprejeti spremembe naročila v trenutku, ko je blago po prvotnem naročilu že izročil dostavljalcu ali blago na željo kupca spremenil.
  3. Kupoprodajna pogodba je v trenutku sklenitve kupoprodajne pogodbe za pogodbene stranke zavezujoča.
  4. Kupoprodajno pogodbo je možno spremeniti le na podlagi dogovora med prodajalcem in kupcem. Prodajalec ima pravico do spremembe teh pogojev. Ta sprememba pa ne bo vplivala na že sklenjene kupoprodajne pogodbe, temveč le na tiste kupoprodajne pogodbe, ki bodo sklenjene po datumu uveljavitve te spremembe.
  5. V primeru višje sile ali dogodkov, ki jih ni mogoče predvideti (naravna nesreča, pandemija, obratovalni izpadi, izpadi podizvajalcev itd.), prodajalec ne odgovarja za škodo, nastalo kot posledica ali v zvezi s primeri višje sile ali nepredvidljivimi dogodkov. Če to stanje traja več kot 10 dni, imata prodajalec in kupec pravico odstopiti od pogodbe.
  6. V primeru, da ima artikel ob prevzemu s strani kupca napake in gre za odstranljive napake, ima kupec pravico, da jih brezplačno, pravočasno in ustrezno odpravi. Namesto odprave napake lahko kupec zahteva zamenjavo stvari ali pa, če gre za napako le na delu stvari, zamenjavo tega dela, če to za prodajalca ne povzroči nesorazmernih stroškov glede na ceno blaga ali resnost okvare. Namesto odprave napake lahko prodajalec zamenja stvar z napako z brezhibno stvarjo, če to ne povzroča večjih težav kupcu. Če gre za nepopravljivo napako, ki onemogoča pravilno uporabo artikla, ima kupec pravico artikel zamenjati ali odstopiti od pogodbe. Enake pravice ima kupec, če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, vendar kupec stvari ne more pravilno uporabljati zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. Če gre za nepopravljivo napako, ki ne onemogoča pravilne uporabe artikla, ima kupec pravico do primernega popusta od cene artikla.
  7. Odstop od kupoprodajne pogodbe pri prodaji po pošti – potrošnik lahko brez navedbe razloga odstopi od pogodbe v 14 koledarskih dneh od dneva prevzema blaga. Odstopni rok se ohrani, če potrošnik pred iztekom odstopnega roka pošlje obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe. Te zakonske pravice pa potrošnik ne more razumeti kot možnost brezplačne izposoje blaga. V primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe v 14 koledarskih dneh od prevzema blaga mora potrošnik prodajalcu izročiti vse, kar je na podlagi kupoprodajne pogodbe pridobil. Če je vrnjeno blago poškodovano le delno, lahko prodajalec proti potrošniku uveljavlja pravico do povrnitve škode. Potrošnik odgovarja za škodo, ki jo povzroči prodajalcu ob vračilu blaga po splošnih načelih o odgovornosti za škodo v skladu s 420. čl. in dalje Civilnega zakonika.
  8. Postopek odstopa od pogodbe je, da potrošnik pošlje pisno odstopno izjavo na poštni naslov prodajalca ali elektronsko na e-mail naslov: info@2energy.si.
  9. V odstopu od pogodbe je treba navesti podatke o prodajalcu (glej zgoraj), podatke o potrošniku, številko naročila, datum nakupa in naslov ali številko vašega bančnega računa, na katerega bo vrnjeno plačilo za blago. Obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe je v povezavi 10. točke tega dela pogojev. Potrošnik mora odstop od pogodbe datirati in podpisati. Po odstopu od pogodbe se potrošniku vrnejo vsa plačila, ki jih je potrošnik opravil v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe, predvsem kupnina, vključno s stroški dostave blaga do potrošnika. To ne velja za dodatne stroške, če je potrošnik izbral drugačno dostavo od najcenejše običajne dostave, ki jo ponuja prodajalec. Plačila bomo vrnili potrošniku brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva, ko je prodajalcu vročeno obvestilo potrošnika o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vračilo kupnine bo izvedeno na enak način, kot ga je potrošnik uporabil za plačilo blaga, razen če se je izrecno strinjal z drugačnim načinom plačila. Ta znesek bo vrnjen brez dodatnih stroškov. Potrošnik hkrati z odstopom od pogodbe pošlje vrnjeno blago na naslov sedeža prodajalca: B-commerce Group, s. r. o. Duklianska 16,  085 01 Bardejov, Slovenská republika, najkasneje v 14 dneh od dneva uveljavitve pravice do odstopa od kupoprodajne pogodbe. Šteje se, da je rok ohranjen, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Plačilo za kupljeno blago bo potrošniku plačano šele po vrnitvi vrnjenega blaga na naslov prodajalca ali ob predložitvi dokumenta, ki dokazuje vračilo blaga, oz. kar nastopi prej. Če je dobavljeno blago v celoti ustrezalo zahtevam kakovosti in je bilo brezhibno, nosi stroške vračila blaga prodajalcu v celoti potrošnik. Blago ne sme kazati znakov uporabe, mora biti nepoškodovano in popolno, vključno s kompletno dodatno opremo. Kupec je dolžan blago zavarovati pred poškodbami med transportom (najbolje je uporabiti originalno embalažo). Obenem prodajalec prosi kupca, da vrne originalno etiketo, črtno kodo in druge dokumente v zvezi z blagom (kot so garancijski list, navodila, kopija računa o nakupu ipd.), brez katerih prodajalec ne more identificirati blaga in se čas obdelave podaljša, prodajalec pa blaga ne more ponovno dati v prodajo. V zvezi s tem želimo poudariti, da v odstopnem roku blaga ni mogoče uporabljati na običajen način, temveč le pomeriti na podoben način, kot bi ga lahko pomerili v fizični trgovini (npr. pri oblačilih to pomeni, da kupec preizkusi, kako mu blago pristaja in ga v obdobju 14 dni ne nosi, pere itd.). V primeru neizpolnjevanja katerega od zgoraj navedenih pogojev, zaradi česar ne pride do izkazljive izročitve odstopa od pogodbe v navedenem roku (npr. samo pošiljanje vrnjenega blaga brez navedbe volje o odstopu ali samo pošiljanje pisnega odstopa brez vračila blaga) prodajalec ne bo sprejel odstopa od kupoprodajne pogodbe in bo blago na stroške kupca vrnil nazaj.
  10. Kupec, ki je podjetnik, se lahko glede na stanje vrnjenega blaga, izgubljeno garancijo in aktualno ceno vrnjenega blaga s prodajalcem dogovori za odstop od kupoprodajne pogodbe. Stanje blaga je predmet ocene prodajalca. V primeru, da pogoji, ki so sprejemljivi za obe strani, niso doseženi, se blago vrne na stroške kupca. Prodajalec ima pravico zaračunati kupcu morebitne nastale dodatne stroške. Pri izdaji dobropisa se od kupca lahko zahteva osebna izkaznica zaradi varstva lastninskih pravic kupca. Kupec s predložitvijo osebne izkaznice potrjuje obdelavo osebnih podatkov za namene izpolnitve kupoprodajne pogodbe po točki b) 1. odst. 6. čl. Uredbe Evropskega parlamenta in Sveta (EU) št. 2016/679 z dne 27.4.2016 o varstvu fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov, ki razveljavlja Direktivo 95/46/ES. Pogoji obdelave in varstva osebnih podatkov s strani prodajalca so podrobneje opisani s sklicem v poglavju »Varstvo osebnih podatkov in Pogoji za obdelavo osebnih podatkov« teh pogojev poslovanja.
  11. Prodajalec lahko odstopi od sklenjene kupoprodajne pogodbe v primeru, da naročeno blago postane nemogoče, ali se naročeno blago ne proizvaja več, ali ni dobavljivo na trgu, ki je prodajalcu dostopen, ali ni dobavljivo dlje časa in to brez krivde prodajalca. Če zgoraj navedena nemožnost izvedbe zadeva le del naročene izvedbe, lahko prodajalec prekliče le del naročila.
  12. Če prodajalec ne more izpolniti predmeta kupoprodajne pogodbe, ker ne more dobaviti naročenega blaga, je dolžan o tem nemudoma obvestiti potrošnika in mu v 15 dneh vrniti celotno plačano ceno blaga, če se prodajalec in potrošnik ne dogovorita za alternativno izvedbo.
  13. Plačilo naročenega blaga je možno na več načinov, in sicer z po povzetju pri prevozniku ali z bančnim nakazilom, ko je treba celotno ceno nakazati na račun prodajalca pred odpremo blaga, ali s plačilno kartico.
  14. V primeru nakupa nad 500€ je naročilo potrebno plačati vnaprej, in sicer z bančnim nakazilom ali takojšnjim plačilom preko spleta.
  15. Odprema naročenega blaga je odvisna od zaloge. Blago se običajno odpremi naslednji delovni dan po sklenitvi kupoprodajne pogodbe. Temu času je potrebno prišteti še čas dostave – glede na izbran način dostave.
  16. Blago je poslano z dostavno službo oz. kurirskimi storitvami, ki jih zagotavlja prodajalec.
  17. Če poteka cenovna akcija, ki omogoča kupcem, prijavljenim v svoj uporabniški račun stranke, da opravijo en nakup s popustom, si prodajalec pridržuje pravico, da zavrne ponudbo tega popusta kupcu, če obstaja sum ustvarjanja večuporabniških računov strank za isto osebo z namenom pridobitve neupravičenega popusta.
  18. V primeru znižanja kupnine v času od oddaje naročila do prevzema blaga, prodajalec ne more vrniti denarja za blago.

IV. člen

Reklamacijski postopek

  1. Reklamacijski postopek urejajo GZ, GZ, Zakon o varstvu potrošnikov in Zakon o varstvu potrošnikov pri sklepanju pogodb na daljavo in se nanašajo na blago, za katerega v garancijskem roku veljajo pravice potrošnika, ki kupuje, iz naslova odgovornosti za napake (v nadaljevanju le «Reklamacija«).
  2. Garancija ne velja za običajno obrabo stvari (ali njihovih delov), ki nastanejo zaradi njihove običajne uporabe. Krajše življenjske dobe izdelka zaradi omenjene dotrajanosti stvari, ki je posledica običajne uporabe, ne moremo šteti kot pomanjkljivost, ki jo bomo upoštevali v primeru reklamacije. Pri rabljenih artiklih prodajalec ne odgovarja za napake, nastale zaradi uporabe ali obrabe, garancijska doba pa je 12 mesecev od dneva prevzema s strani kupca.
  3. Montaža ali drugačno dajanje stvari v uporabo v bistvu ni del dobave blaga in kupec izjavlja, da je seznanjen z načinom dajanja blaga v uporabo, ker to izhaja iz narave stvari.
  4. Garancijska doba začne teči, ko kupec prevzame blago.
  5. Če želi potrošnik reklamirati blago, mora poslati e-mail sporočilo na naslov info@2energy.si, kjer navede predvsem vrsto izdelka, številko prodajnega dokumenta in opis napake. Če je reklamacija podana preko sredstev komunikacije na daljavo, je prodajalec dolžan potrošniku takoj izročiti potrdilo o reklamaciji. Če potrditve ni mogoče dostaviti takoj, ga je treba dostaviti brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa skupaj z dokumentom o obravnavi reklamacije. Potrdila o uveljavljanju reklamacije ni treba dostaviti, če ima potrošnik možnost uveljavitev reklamacije izkazati na drug način. V roku 5 delovnih dni od dostave reklamiranega blaga bo kupec prejel informacijo o nadaljnjem postopku.
  6. Kupec je dolžan ob prevzemu blaga le-to pregledati. Če to stori, lahko uveljavlja napake, ugotovljene pri tem pregledu, če se dokaže, da je blago imelo te napake že ob prevzemu blaga.
  7. Če se na blagu pokažejo napake, ima kupec pravico do reklamacije pri prodajalcu v skladu s 2. odst. 2. odst. 18 čl. Zakona o varstvu potrošnikov tako, da blago dostavi v odpremno skladišče prodajalca na naslovu Duklianska 16, 085 01 Bardejov, Slovaška republika in izpolni obrazec z opisom reklamiranega blaga ter ga skupaj z izdelkom dostavi prodajalcu ali pošlje to preko elektronske pošte. Obliko obrazca določi prodajalec in njegov vzorec na zahtevo objavi na spletni strani prodajalca ali pošlje na e-mail kupca. Kupec je dolžan v obrazcu natančno označiti vrsto in obseg napak na blagu. Reklamacijski obrazec lahko prenesete tukaj:

Obrazec reklamacije | 2energy.si

Postopek reklamacije blaga, ki ga je objektivno možno dostaviti prodajalcu, se začne z dnem, ko so izpolnjeni vsi naslednji pogoji:

  1. dostava izpolnjenega reklamacijskega obrazca od kupca do prodajalca,
  2. dostava reklamiranega blaga od kupca do prodajalca na naslov, naveden v tej točki št. 7.

Prodajalec priporoča, da kupec zavaruje pošiljko blaga, ki ga vrača prodajalcu. Prodajalec ne prevzema blaga poslanega po povzetju. Postopek reklamacije blaga, ki ga objektivno ni mogoče dostaviti prodajalcu in je trdno vgrajeno, se začne z dnem, ko so izpolnjeni vsi naslednji pogoji: izpolnjena reklamacija se dostavi s strani kupca prodajalcu.

  1. Pravica do brezplačnega garancijskega popravila poteče:
    1. z nepredložitvijo nabavnega dokumenta, običajno računa, dodatne opreme ali dokumentacije blaga,
    2. s tem, ko pri prevzemu blaga nniso prijavljene očitne napake,
    3. po poteku garancijske dobe blaga,
    4. z mehanskimi poškodbami blaga, ki jih povzroči kupec,
    5. uporaba blaga v pogojih, ki ne ustrezajo vlažnosti, kemičnim in mehanskim vplivom naravnega okolja,
    6. z nestrokovnim ravnanjem, servisom ali zanemarjanjem skrbi za blago,
    7. s poškodbami blaga zaradi čezmerne obtežitve ali uporabe v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji,
    8. s splošnimi načeli, tehničnimi standardi ali varnostnimi predpisi, ki veljajo v Slovaški republiki,
    9. s poškodbo blaga zaradi neizogibnih in/ali nepredvidljivih dogodkov,
    10. s poškodbo blaga zaradi naključne poškodbe in nenamernega poslabšanja,
    11. zaradi nestrokovnega posega, poškodbe med dostavo, poškodbe zaradi vode, požara, statične ali atmosferske elektrike ali druge višje sile,
    12. s posegom v blago s strani nepooblaščene osebe.
  2. Garancija ne zajema običajne obrabe artikla (ali njegovih delov), ki je posledica uporabe. Krajša življenjska doba izdelka torej ne more veljati za napako in je ni mogoče reklamirati.
  3. Garancijska doba je 24 mesecev. Pri nakupu blaga za poslovne namene, t.j. za davčno št. kupca (oseba vpisana v sodni register, oseba, ki opravlja dejavnost na podlagi obrtnega dovoljenja ipd.) je najdaljši rok 12 mesecev in začne teči od dneva prevzema blaga s strani kupca.
  4. Obravnava reklamacije se nanaša samo na napake, ki so navedene v reklamacijskem obrazcu na povezavi v točki št. 7 tega reklamacijskega postopka.
  5. Če je pravilno prevzeto blago kupec izročil brez originalne ali nadomestne embalaže, prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitne poškodbe blaga med dostavo na sedež prodajalca. Priporočljivo je, da blago pošljete v originalni embalaži ali v ustrezni transportni embalaži, ki ustreza zahtevam prevoza lomljivega blaga, vključno z vsemi dodatki, in da pošiljko označite z ustreznimi simboli, saj prodajalec ne odgovarja za morebitne mehanske poškodbe nastale pred prevzemom blaga.
  6. Prodajalec bo ocenil upravičenost reklamacije in pomanjkljivosti na blagu ter po oceni kupcu pojasnil način reševanja reklamacije po e-mailu, v kolikor se kupec in prodajalec nista dogovorila za drugo obliko komunikacije.
  7. Obravnava reklamacije za naročilo, ki jo ureja Civilni zakonik, ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma vložitve reklamacije.
  8. V primeru reklamacije, ki jo ureja Poslovni zakonik, se šteje, da je reklamacija obravnavana v razumnem roku. Razumen rok se določi glede na obseg poškodbe blaga in je običajno 45 delovnih dni od prejema reklamiranega blaga.

V. člen

Varstvo osebnih podatkov in pogoji obdelave osebnih podatkov

  1. Nečla varstva osebnih podatkov lahko prenesete tukaj:

Politika varovanja osebnih podatkov | 2energy.si

VI. člen

Alternativno reševanje sporov

  1. Kupec – potrošnik – ima pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevkom za povrnitev škode (po e-mailu na info@2energy.si), če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo reklamacijo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice. Če prodajalec na to zahtevo odgovori negativno ali nanjo ne odgovori v roku 30 dni od njenega pošiljanja, ima kupec – potrošnik – pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja sporov pri subjektu za alternativno reševanje sporov (»Subjekt ARS«). v skladu z zakonom 391/2015 Ur. l. o alternativnem reševanju potrošniških sporov (»Zakon o ARS«). Predlog lahko odda potrošnik na način, ki ga določa 12. člen Zakona o ARS. Kupec – potrošnik – lahko reklamacijo vloži tudi prek platforme RSO za alternativno reševanje sporov, ki je na voljo na spletu: http://ec.europa.eu/consumers/odr
  2. Alternativno reševanje sporov ne velja za spore, katerih vrednost spora ne presega 20 EUR. Subjekt ARS lahko od potrošnika zahteva plačilo nadomestila za začetek alternativnega reševanja spora do največ 5 EUR z DDV.


VII. člen

Oddaja predlogov in pritožb

  1. Kupec – potrošnik – ima pravico, da se pri sklepanju pogodb na daljavo obrne na nadzorni organ za varstvo potrošnikov z zahtevo za izvedbo pregleda, če ni zadovoljen z obravnavanjem zahtevka/pritožbe pri prodajalcu in sicer na naslov:
  • Slovenská obchodná inšpekcia,
  • Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, Odbor výkonu dozoru

VIII. člen

Bazar

  1. Prodajalec lahko ponudi tudi sklenitev kupoprodajne pogodbe za blago iz druge roke v svoji trgovini. Bazar blago je blago, ki je bilo nepakirano, blago s poškodovano embalažo ali vrnjeno rabljeno blago.
  2. Izdelkov iz Bazarja med reklamacijo ni mogoče zamenjati za nov artikel.
  3. Določbe Pravilnika o pritožbah se ustrezno uporabljajo za reklamacije o bazarskih izdelkih, razen če je v tem razdelku navedeno drugače.
  4. Blaga iz druge roke ni mogoče reklamirati kot »blago z nakapo« oz. zaradi drugega razloga, zaradi katerega je bil ta artikel prodan po znižani kupnini.
  5. Garancijska doba za bazarsko blago je 1 leto.

IX. člen

Pogodbena kazen v zvezi s poslovnimi kupci

  1. Prodajalec lahko kupcu – podjetniku naloži pogodbeno kazen do 33% naročila, če ta kupec svoje pošiljke ne prevzame pri prevozniku, kjer je izbrano plačilo po povzetju.
  2. Prodajalec bo za kršitev pogojev poslovanja izdal račun z rokom plačila 15 dni, ki ga bo priporočeno poslal kupcu na naslov, naveden v naročilu.
  3. V primeru neplačila pogodbene kazni bo kupec svojo terjatev prenesel na tretjo osebo, ki bo to terjatev uveljavljala izvensodno.
  4. Kupec hkrati soglaša z objavo njegovih osebnih podatkov, kakor tudi višine terjatve do prodajalca na spletni strani dolžnika.
  5. V primeru plačila terjatve kupec jamči, da bo evidenca kupčeve terjatve v najkrajšem možnem času odstranjena s spletne strani dolžnika.
  6. Z oddanim naročilom z gotovino po povzetju se kupec strinja z našimi pogoji poslovanja in pogodbeno kaznijo v višini 33% od vrednosti naročila, če ne pošiljke s plačilom po povzetju ne sprejme.

X. člen

Zaključki

  1. Če nekatere določbe teh pogojev in določil so ali postanejo neveljavne ali neučinkovite, to ne vpliva na druge določbe teh pogojev in določil, ki ostanejo veljavne in učinkovite. V tem primeru se prodajalec zavezuje, da bo nadomestil neveljavno/neučinkovito določilo z novim veljavnim/učinkovitim določilom, ki bo najbolj ustrezalo prvotno predvidenemu ekonomskemu namenu neveljavnega/neučinkovitega določila. Do takrat se uporablja ustrezna ureditev splošno veljavnih pravnih predpisov Slovaške republike.
  2. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev v primeru spremembe katere koli povezane zakonodaje ali v primeru spremembe sodne prakse v zvezi s pogodbenimi razmerji, ki jih urejajo ti pogoji.
  3. Kupec zavezujoče izjavlja, da je te pogoje pozorno pretehtal, prebral njihovo celotno besedilo in se z njihovo vsebino strinja. Prodajalec in kupec izjavljata, da nista seznanjena z nikakršnimi dejstvi, ki bi lahko na kakršen koli način naredila te pogoje in določila neveljavne, neučinkovite proti kateri koli tretji osebi in izničila njihov namen, kot ga je prodajalec resno oznanil na začetku teh pogojev.
  4. Del vsebine pogojev je vzorec obrazca za reklamacijo in vzorec obrazca za odstop od pogodbe.
  5. Prodajalčeve dejavnosti niso predmet kodeksov ravnanja v skladu s točko n) 1. odst. 3 čl. Zakona o varstvu potrošnikov pri sklepanju pogodb na daljavo.

Ti pogoji in določila začnejo veljati dne 01. 01. 2025

 

NAKUPOVALNI VOZIČEK

close